نظافت صنعتی

خدمات پاکسازی مخازن حوضچه ها و کانال ها

تجهیزات نظافت صنعتی و خدمات نظافت صنعتی

خدمات پاکسازی مخازن حوضچه ها و کانال ها

 

تیم اجرایی شرکت زاگرس صنعت آرکا با بکارگیری تجهیزات قدرتمند، پیشرفته و ایمن آماده ارائه خدمات پاکسازی مخازن، حوضچه ها و کانال ها ی حاوی لجن و پساب های نفتی و غیر نفتی می باشد.

از جمله مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در این بخش میتوان به ربات مکنده ضد انفجار(EX) ، مکنده های قدرتمند ضد انفجار(EX)، و سیستم های مانیتورینگ اشاره نمود که تماما توسط تیم مهندسی این شرکت طراحی و ساخته شده اند.

 

 

 

خدمات پاکسازی مخازن، حوضچه ها و کانال ها

 

 

ربات مکنده ضد انفجار

 

ربات مکنده ضد انفجار مورد استفاده در این بخش با بهره گیری از سیستم هیدرولیک ساخته شده که همین امر باعث شده که بتوان از این تجهیز در محیط های حاوی جامدات،مایعات و گازهای قابل اشتعال و انفجار با ایمنی بالا استفاده نمود.

 

همچنین این ربات مجهز به دروربین و پروژکتور ضد انفجار جهت مانیتورینگ محیط های بسته، نازل واترجت بمنظور اینجکشن انواع محلول ها جهت رقیق سازی لجن ها برای مکش آسان تر و سیستم کنترل از راه دور بیسیم میباشد که کنترل و راهبری آن را بسیار راحت و مطلوب نموده است.

شایان ذکر است که استفاده از این تجهیز کاربردی ، بهترین جایگزین برای نیروی انسانی در پروژه های پر مخاطره از جمله پاکسازی مخازن حاوی لجن های هیدروکربنی و محیط های با LEL بالا می باشد.

 

 

ربات مکنده ضد انفجار

 

 

مکنده های صنعتی ضد انفجار

 

مکنده های صنعتی قدرتمند ساخت این شرکت قادر به خدمات پاکسازی مخازن، حوضچه ها و کانال ها با ویسکوزیته بالا می باشند.

این مکنده ها با بهره گیری از پمپ مکش ضد انفجار، موتور دیزل قدرتمند، سیستم کنترل هوشمند(PLC) ، مخزن انباشت مواد و واترجت ، کاربردی ترین تجهیز جهت جمع آوری سریع و آسان انواع لجن ها و پساب ها می باشد.

 

 

سیستم های مانیتورینگ

 

این سیستم ، در پروژه هایی همچون تخلیه و پاکسازی خطوط لوله انتقال پساب و کانال های سربسته بسیار کاربردی بوده و از آن بمنظور مانیتورینگ و بررسی سلامت فیزیکی خطوط انتقال و حصول اطمینان از پاکسازی کامل بخش هایی که بازرسی بصری امکان پذیر نمی باشد استفاده می گردد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *